Autor Wątek: REGULAMIN FORUM  (Przeczytany 3050 razy)

Offline lis65

  • Administrator
  • Lider
  • *****
  • Wiadomości: 952
  • BYTOM - ŚLĄSK
REGULAMIN FORUM
« dnia: Styczeń 10, 2013, 19:40:42 »

REGULAMIN FORUM SPPRP


§1
Postanowienia Ogólne

1.   Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.
2.   Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści regulaminu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.
3.   Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków Zarządu SPPRP. Obowiązuje absolutna równość wobec zasad.
4.   Obowiązującym językiem na Forum jest język polski. Używanie innych języków jest dozwolone tylko w postaci pojedynczych zwrotów/zdań itp. Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i nie używać żargonu kaleczącego język polski. Niezachowanie należytej staranności w tej dziedzinie może być ukarane ostrzeżeniem.
5.   Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.
6.   Działania administratora forum podlegają ocenie jedynie przez Zarząd  SPPRP

Niedozwolone jest:

7.   Zamieszczanie postów w imieniu zbanowanych Użytkowników na Forum.
8.   Podszywanie się pod członków
9.   Pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.

§2
Treści Zabronione

W postach, profilach nie można zamieszczać treści:

1.   Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie      uznanych za moralnie niepoprawne (kontrowersyjne).
2.   Wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych, jak np.: faszyzm, nazizm.
3.   Merytorycznie nie należących do danego wątku, oraz nie posiadających żadnego sensu, mających na celu   zaśmiecenie danego forum, czyli tzw Spam'u.
4.   Pisanych w celu drażnienia bądź obrażania innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania awantur.
5.   Wulgarnych (także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej np. gwiazdkowanie, przekręcenie liter).
6.   Prezentujących wszelkiego rodzaju reklamy, bądź odnośniki do stron mających na celu doprowadzenie danego użytkownika do jakichkolwiek korzyści majątkowych lub wirtualnych.
7.   Zawierających cytaty postów które naruszają którykolwiek punkt regulaminu forum.


§3
Obsługa Forum i Odpowiedzialność Użytkownika

1.   Każdy uczestnik Forum musi przestrzegać Regulaminu, gdyż akceptuje go z chwilą rejestracji na forum.
2.   Każdy użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO na forum. Wyjątki są dozwolone tylko po zatwierdzeniu ich przez Administrację. Jeżeli z jednego IP korzysta dwóch lub więcej użytkowników, należy to zgłosić do Administratora forum
3.   Administracja forum zastrzega sobie prawo do blokowania kont użytkowników, także tych którzy zgłosili korzystanie z jednego IP, jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie o multikonto. Założenie drugiego konta dozwolone jest tylko wtedy gdy na poprzednie nałożona jest blokada stała. Zakładanie nowego konta podczas bana czasowego jest surowo zabronione, jednocześnie należy pamiętać o tym, że nadmierna ilość zbanowanych kont może doprowadzić do wykluczenia z forum SPPRP.
4.   Administracja Forum SPPRP zastrzega sobie prawo do:
a.   blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkowników
b.   zamykania/usuwania wątków
c.   innych działań moderatorskich

§4
Kary

1.   System kar

Administrator  forum dysponuje zintegrowanym z forum narzędziem, którym może udzielać ostrzeżenia - standardowe kary na forum.
Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia w miejscu popełnienia wykroczenia przeciw regulaminowi (dany post)

2.   wymiary kar w kolejności zastosowania.

            1 ostrzeżenie i prośba o zmianę, bądź usunięcie nieregulaminowego  postu
            2 ostrzeżenie i usunięcie częściowe lub całkowite nieregulaminowego postu
            3 ostrzeżenie i usunięcie częściowe lub całkowite nieregulaminowego postu blokada
               konta na  24 godzinny
            4 ostrzeżenie i usunięcie częściowe lub całkowite nieregulaminowego postu blokada
               konta na  3 dni
            5 ostrzeżenie i usunięcie częściowe lub całkowite nieregulaminowego postu blokada
               konta na  7 dni
            6 likwidacja konta użytkownika i usunięcie nieregulaminowego postu

          Ostrzeżenia mogą nastąpić bezpośrednio po sobie.
               
3.   W razie prób utworzenia nowego konta użytkownika podczas trwania kary, administrator bez ostrzeżenia blokuje na 30 dni IP lub host użytkownika.
4.   Post nieregulaminowy,  to post wobec którego skargę do administratora zgłosi minimum pięciu użytkowników forum , lub będzie jaskrawo naruszał niniejszy regulamin
5.   Osoby zgłaszające post jako niezgodny z regulaminem winny powiadomić Administratora  e-mailem lub wiadomością na PW.
6.   Obowiązuje jawność nicków zgłaszających złamanie regulaminu.

§5
Odwołania

1.   W przypadku odwołań od ostrzeżeń lub innych działań administratora: w pierwszej kolejności należy skontaktować się z tym administratorem, i spróbować wyjaśnić sprawę.
2.   Jeśli nie uda się rozwiązać problemu w ten sposób to należy się skontaktować z Zarządem SPPRP
Jeśli nie zgadzasz się z postanowieniami niniejszego regulaminu zobowiązany jesteś do opuszczenia forum SPPRP.